VW Golf IV – silniki, dane, częste usterki – informacje

Jedna z najlepszych branży motoryzacyjnych. 

VW Golf IV – Jakie są silniki? Jakie są dane? Jakie są częste usterki?

Volkswagen Golf IV to prezentacja segmentu w niższej klasie średniej. Jego produkcje rozpoczęto w roku 1997. A koniec produkcji zakończono dopiero 9 lat później. Powstał również model Sedana. A wyróżniamy jeszcze modle Kombi, Cabrio oraz Hatchback. 

Model Volkswagen Combi rok produkcji 99-06. I tu wyróżniamy pełna gamę silników. Od 1,4 16 V 75 KM, po 1,6 100 KM, 1,6 105 KM oraz 1,8 Motion. Ponad dwu litrowe silniki to między innymi 2,0 115 KM 85 kW, 2,0 i 4 Motion 116 KM, 2,3 V5, 2,3 V5 Motion, 2,8 V6 4 Motion. I to są silniki benzynowe, ale są i w odsłonie diesla. 

Dane techniczne Volkswagena Golfa IV Combi 1,4 16 V 75 KM. Model samochodu w benzynie. Jego maksymalny moment obrotowy wynosi 128 Nm przy 3300 obrotach na minutę. Pojemność skokowa wynosi 1380 cm 3. Silnik został zamontowany z przodu. Jego wadami są bezawaryjność, karoseria oraz silnik. 

Te Diesel.

VW Golf IV – Jakie są silniki? Jakie są dane? Jakie są częste usterki?

Samochody produkowane z silnikiem na naftę są bardziej oszczędne. Ich spalanie wygląda zupełnie inaczej niż w benzynie. I odczujemy to na naszych kieszeniach. A przy tym przemierzymy więcej kilometrów. 

A teraz kilka słów o modelu Volkswagena w dieslu. Volkswagen Golf 1,9 Kombi produkowany w roku 2000 – 2006. Jego dane techniczne wyglądają następująco. Maksymalny moment obrotowy to 240 Nm przy 1800 obrotów na minutę. Doładowanie odbywa się przy pomocy turbosprężarki. Liczba cylindrów wynosi 4, a liczba zaworów 8. Skrzynia biegów została wstawiona manualna. Pojemność skokowa wynosi 1896 cm 3. Silnik został zamontowany z przodu. 

Usterki w tym modelu występują przy przebiegu 140 -160 tysięcy kilometrów. Liczba usterek wystąpiła aż 549 razy, a nie wystąpiła aż 1004 razy. Po przejechaniu zaledwie 20 tysięcy kilometrów liczba usterek wystąpiła aż 281 razy, a nie wystąpiła 2111 razy. 

Te usterki to może być poluzowanie się układu hamulcowego. Pedał hamulca źle się poużywa. Sonda lambda do wymiany przy 120 tysiącach kilometrów przebiegu. Błąd przy szybie, urywa się mocowanie szyby. 

Cabrio, na miarę czasów. 

Inny zupełnie modle Volskwagena Cabrio. Produkowany od roku 1998 do roku 2005. Silniki w benzynie występowały w pojemności 1,6, 1,8, 2,0. A w dieslu jedynie 3 modele silnika 1,9 TDI. Jego wygląd jest nietypowy. A starsze modele są mniej okrągłe. Jego wady to skrzynia biegów, wentylacja, itp. A zaletami mogą być między innymi: przestrzeń, całokształt, silnik. Średnie spalanie waha się w 7 litrach, PB. 

Dane techniczne wyglądają następująco: silnik zamontowany z przodu, pod maską, cylindrów ma 4, a zaworów 8. Układ cylindrów jest rzędowy. Moc silnika wynosi 100 KM, skrzynia biegów jest manualna.

Podsumowując, przyjemne autko, z możliwością odsłonięcia szyber dachu. W ciepłe lub upalne dni jak znalazł. Nadwozie, karoseria w dobranym kolorze lakieru. Nie duże, a wszędzie wjedzie, wszędzie zaparkuje. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *